-


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Anunt - Concurs pentru ocuparea postului vacant de mediator sanitar (comp. Asistenta Sociala)

Anunt - Concurs pentru ocuparea postului vacant de mediator sanitar (comp. Asistenta Sociala)

Anunț cont unic

Anunț contul unic "Sume încasate pentru bugetul local în contul unic, în curs de distribuire"

Anunț program SIPOCA

Secretariatul general al Guvernului (SGG) și Ministerul Afacerilor Interne (MAI), în calitate de partener, implementează proiectul: „Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit"- cod SIPOCA 35, cu aplicare națională, care se derulează începând cu 27 iulie 2018.

Scopul proiectului constă în creșterea gradului de transparență a actului de guvernare la nivel central și local.

Mai multe detalii puteti urmări în link-ul de mai jos.

Foto
SIPOCA

Linkuri externe
„Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit"- cod SIPOCA 35
https://sgg.gov.ro/new/guvernare-transparenta-deschisa-si-participativa-standardizare-armonizare-dialog-imbunatatit-cod-sipoca-35/

Vizualizari: 7
Data creare: 14-02-2019 20:52:32

Anunț

Domnul Viceprimar Vasile Pântea ocupă funcția de Primar al Comunei Puiești, Județul Vaslui 

Vizualizari: 21
Data creare: 10-12-2018 14:09:09

Anunț cont unic

Contul unic "Sume încasate pentru bugetul local în contul unic, în curs de distribuire" în conformitate cu prevederile art. 163 alin (2) și art. 342 alin (2) din Legea nr. 207/2015 privind codul de procedură fiscală și art. 2 din OMDRAPFE nr. 7166/2017, privind stabilirea obligațiilor fiscale locale care se plătesc în contul unic, cu modificările și completările ulterioare, este:

RO66TREZ65721A470400XXXX

CUI 3394317

Documente pdf
Anunț contul unic "Sume încasate pentru bugetul local în contul unic, în curs de distribuire"

Vizualizari: 64
Data creare: 17-09-2018 11:58:19

Hotărâri ale Consiliului Local 2017


Documente pdf
Hotărârea nr.01/ 31.01.2017 privind instrumentarea proiectului "Modernizare drum comunal DC 97 Puiești-Mocani, comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.02/ 31.01.2017 privind instrumentarea proiectului "Extindere rețea canalizare în comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.03/ 31.01.2017 privind instrumentarea proiectului "Înființare sistem de alimentare cu apă în comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.04/ 31.01.2017 privind instrumentarea proiectului "Modernizare și extindere sistem de iluminat public stradal în comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.05. 31.01.2017 privind aprobarea transformării funcției publice vacante din cadrul compartimentului Urbanism din consilier clasa I grad profesional superior în consilier clasa I grad profesional asistent
Hotărârea nr.06/ 31.01.2017 privind aprobarea rețelei școlare a comunei Puiești, Județul Vaslui pentru anul școlar 2017 - 2018
Hotărârea nr.07/ 24.02.2017 privind aprobarea Planului de ocupare a funcțiilor publice pe anul 2017
Hotărârea nr.08/ 24.02.2017 privind aprobarea documentației tehnico economice a proiectului Modernizarea și dotarea corpului C1 din cadrul Liceului Tehnologic Puiești comuna Puiești județul Vaslui
Hotărârea nr.09/ 24.02.2017 privind implementarea proiectului Modernizarea și dotarea corpului C1 din cadrul Liceului Tehnologic Puiești comuna Puiești județul Vaslui
Hotărârea nr.10/ 24.02.2017 privind aprobarea documentației tehnico economice a proiectului Pietruire drumuri de exploatație agricolă în comuna Puiești județul Vaslui
Hotărârea nr.11/ 24.02.2017 privind implementarea proiectului "Pietruire drumuri de exploatație agricolă în comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.12/ 24.02.2017 privind aprobarea planului de acțiuni și lucrări de interes local ce vor fi executate în anul 2017 de beneficiarii Legii 416 2001 privind venitul mediu garantat
Hotărârea nr.13/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici pentru obiectivul de investiții Reabilitare drum comunal DC 95 Puiești Cetățuia
Hotărârea nr.14/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici ai proiectului "Construire și dotare Scoala I IV Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.15/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici ai proiectului "Construire și dotare Grădinița în satul Ruși comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.16/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici ai proiectului "Reabilitare și dotare Școală în satul Cristești, comuna Puiești județul Vaslui"
Hotărârea nr.17/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici ai obiectivului "Modernizarea și extinderea infrastructurii Liceului Tehnologic Puiești comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.18/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici ai obiectivului "Reabilitare modernizare și dotare unitate sanitară în comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.19/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici ai obiectivului "Modernizare DC 96 Cristești Lălești Fulgu în comuna Puiești, județul Vaslui"
Hotărârea nr.20/ 09.03.2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico economici ai obiectivului "Reabilitare pod Iezer comuna Puiești, județul Vaslui"

Vizualizari: 198
Data creare: 15-03-2018 21:24:16

Dispoziții primar 2018


Documente pdf
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.1/ 18.01.2018 privind aprobarea planului de servicii pentru copilul Mătrăgună Cosmin Alin din satul Gîlțești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.2/ 18.01.2018 privind aprobarea planului de servicii pentru copilul Mătrăgună Ana Maria din satul Gîlțești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.3/ 18.01.2018 privind aprobarea planului de servicii pentru copilul Mătrăgună Antonia Delia din satul Gîlțești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.4/ 18.01.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Pahoni Nicu din sat Fântânele, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.5/ 18.01.2018 privind încetarea ajutorului social familiei doamnei Mastacan Maria din sat Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.6/ 18.01.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Timuc Dumitru din sat Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.7/ 18.01.2018 privind acordarea dreptului la venit minim garantat domnului Cojocaru Fănică din sat Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.8/ 18.01.2018 privind acordarea dreptului la venit minim garantat domnului Pîslaru Costică din sat Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.9/ 18.01.2018 privind acordarea dreptului la venit minim garantat domnului Zaharia Toader din sat Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.11/ 18.01.2018 privind încetarea la ajutorul pentru încălzirea locuinței familiei doamnei Cercel Magdalena
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.12/ 18.01.2018 privind încetarea la ajutorul pentru încălzirea locuinței familiei domnului Pîslaru Florin Ionuț
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.13/ 18.01.2018 privind încetarea la ajutorul pentru încălzirea locuinței familiei domnului State Sorinel Iulian
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.14/ 18.01.2018 privind încetarea la ajutorul pentru încălzirea locuinței familiei domnului Todică Neculai
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.15/ 18.01.2018 privind încetarea la ajutorul pentru încălzirea locuinței familiei domnului Tofan Nelu
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.16/ 18.01.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Opria Emanoil din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.17/ 18.01.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Mocatin Ion Vasile din satul Călimănești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.18/ 18.01.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Oprea Dan din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.19/ 18.01.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Răducanu Mirabela Dana din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.20/ 18.01.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Bîțu Vasilica din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.21/ 18.01.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Dumbravă Daniel din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.22/ 18.01.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Ciobanu Viorel Gheorghe din satul Fulgu, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.23/ 23.01.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei acordat domnului Hriscu Constantin din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.24/ 23.01.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei acordat domnului Popa Daniel din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.25/ 23.01.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei acordat domnului Zailic Vasile din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.26/ 23.01.2018 privind convocarea Consiliului Local Puiești, județul Vaslui, în ședință ordinară în ziua de 31 ianuarie 2018 orele 13.00
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.27/ 23.01.2018 privind încetarea ajutorului social acordat familiei domnului Huminic Cornel din sat Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.28/ 23.01.2018 privind încetarea ajutorului social acordat familiei doamnei Toma Ionela din sat Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.29/ 23.01.2018 privind desemnarea persoanelor pentru utilizarea sistemul informatic RAN (Registrul Agricol Național) la nivelul comunei Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.30/ 31.01.2018 privind stabilirea indemnizației primarului și viceprimarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.31/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Carp Constantin, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.32/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Chetran Viorica, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.33/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Hardulea Gabriela, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.34/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Gresala Maria, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.35/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Iurea Costel, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.36/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Carp Daniel, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.37/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Ocraim Maria Magdalena, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.38/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Enuta Bogdan Viorel, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.39/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Chetran Ady, funcționar public în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.40/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Stanciu Gheorghiță având funcția contractuală de consilier primar în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.41/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Dumitrașcu Cătălin Mirel având funcția contractuală de casier în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Puiești, județul Vaslui, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.42/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Stanciu Florica având funcția contractuală de Director cămin cultural, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.43/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Zaharia Daniela având funcția contractuală Bibliotecar, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.44/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Morea Ionuț Liviu având funcția contractuală de Șef SVSU, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.45/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Hriscu Ștefan având funcția contractuală de Șofer autospecială PSI, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.46/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Hriscu Alin având funcția contractuală de Șofer microbuz școlar, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.47/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Obreja Neculai având funcția contractuală de Guard, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.48/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Morea Ana Angela având funcția contractuală Îngrijitor, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.49/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Conoba Constantin având funcția contractuală de Agent pază, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.50/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Hortu Constantin având funcția contractuală de Agent pază, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.51/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Cristea Vasile având funcția contractuală de Agent pază, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.52/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Vama Gheorghe având funcția contractuală de Paznic, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.53/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Manole Florin Daniel având funcția contractuală de muncitor necalificat, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.54/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Hriscu Costel având funcția contractuală de muncitor necalificat, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.55/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Istrate Adișor având funcția contractuală de Șofer microbuz școlar, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.56/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Hriscu Vasile având funcția contractuală de buldoexcavatorist, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.57/ 31.01.2018 privind reîncadrarea și stabilirea salariului doamnei Mazilu Ana Alina, asistent medical comunitar
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.58/ 31.01.2018 privind reîncadrarea și stabilirea salariului doamnei Cruceanu Valentina, mediator sanitar
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.59/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Opria Tatiana având funcția contractuală de Administrator în cadrul Creșei Puiești, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.60/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Carp Daniela având funcția contractuală de Educator puericultor în cadrul Creșei Puiești, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.61/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Ouatu Georgiana Mădălina având funcția contractuală de Asistent medical în cadrul Creșei Puiești, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.62/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Buhnilă Mihaela Gabriela având funcția contractuală de Bucătar în cadrul Creșei Puiești, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.63/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Oprea Cristina Alina având funcția contractuală de Îngrijitor în cadrul Creșei Puiești, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.64/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Bitu Vasilica având funcția contractuală de Asistent personal al persoanei cu handicap grav Bitu Darius Cătălin, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.65/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului doamnei Obreja Valeria având funcția contractuală de Asistent personal al persoanei cu handicap grav Sincu Tache, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.66/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Taga Dumitru având funcția contractuală de Asistent personal al persoanei cu handicap grav Taga Constantin, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.67/ 31.01.2018 privind stabilirea salariului domnului Vlaicu Vasile având funcția contractuală de Asistent personal al persoanei cu handicap grav Vlaicu Nica, începând cu 01.01.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.68/ 31.01.2018 privind desemnarea domnului Iurea Costel, consilier, pentru a face parte din grupul de lucru pentru întocmirea angajamentelor pastorale
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.69/ 16.02.2018 privind respingerea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Ralia Mihai din satul Călimănești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.70/ 16.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei Fînaru Adrian din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.71/ 16.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei doamnei Ciobanu Crina din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.72/ 16.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei doamnei Mocanu Ana din satul Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.73/ 16.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei doamnei Chituța Ramona din satul Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.74/ 16.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei domnului Popa Cătălin din satul Călimănești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.75/ 16.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei domnului Mihăilă Costel din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.76/ 16.02.2018 privind stabilirea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei doamnei Chiper Veronica din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.77/ 16.02.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Fluerașu Valentin din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.78/ 16.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei doamnei Cordoneanu Lăcrămioara din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.79/ 16.02.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Oprea Ionel Doru din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.80/ 16.02.2018 privind încetarea ajutorului social familiei doamnei Pătrașcu Mirela din satul Fântânele, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.81/ 16.02.2018 privind încetarea ajutorului social familiei doamnei Oprea Sonia din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.82/ 16.02.2018 privind încetarea ajutorului social familiei doamnei Todică Nicoleta Andreea din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.83/ 16.02.2018 privind stabilirea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei domnului Neagu Ionuț Ciprian din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.84/ 16.02.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Romaneț Gheorghe din satul Rotari, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.85/ 16.02.2018 privind stabilirea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei domnului Romaneț Gheorghe din satul Rotari, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.86/ 16.02.2018 privind stabilirea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei domnului Zailic Marcel din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.87/ 16.02.2018 privind nominalizarea echipei de implementare a proiectului "Modernizarea și dotarea corpului C1 din cadrul Liceului Tehnologic Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui"
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.88/ 16.02.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei Secară Marian din satul Fulgu, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.89/ 22.02.2018 privind modificarea dreptului la venitul minim garantat acordat familiei doamnei Ciobanu Crina din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.90/ 22.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Budurache Eugen Daniel din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.91/ 22.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Leuștian Ionela Crina din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.92/ 22.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Băbuță Ionuț din satul Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.93/ 22.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Mihăilă Costel din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.94/ 22.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Ciobanu Beniamin din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.95/ 23.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Stamatin Corina din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.96/ 26.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Stoica Elvis Marian din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.97/ 26.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Gavrilă Nicolae Sergiu din satul Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.98/ 26.02.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Neagu Florin Valeriu din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.99/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Anghel Ana-Maria din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.100/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Pătrașcu Ioan Eugen din satul Găltești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.101/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Timuc Romaneț Gheorghiță din satul Rotari, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.102/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Titesi Mariana din satul Călimănești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.103/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Toma Constantin din satul Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.104/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Bîrgoanu Petru Bogdan din satul Călimănești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.105/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Chituță Ion din satul Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.106/ 26.02.2018 privind acordarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Iorga Sergiu Cristian din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.107/ 26.02.2018 privind majorarea indemnizațiilor lunare ale primarului și viceprimarului comunei Puiești pentru implementarea de proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.108/ 26.02.2018 privind acordarea tichetelor sociale din familii defavorizate în comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.109/ 26.02.2018 privind acordarea tichetelor sociale din familii defavorizate în comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.110/ 26.02.2018 privind acordarea tichetelor sociale din familii defavorizate în comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.111/ 26.02.2018 privind acordarea tichetelor sociale din familii defavorizate în comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.112/ 26.02.2018 privind acordarea tichetelor sociale din familii defavorizate în comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.113/ 26.02.2018 privind reîncadrarea și stabilirea salariului doamnei Mazilu Ana Alina, asistent medical comunitar în comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.114/ 26.02.2018 privind reîncadrarea și stabilirea salariului doamnei Cruceanu Valentina, mediator sanitar în comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.115/ 26.02.2018 privind stabilirea salariului doamnei Ouatu Georgiana Mădălina, asistent medical la Creșa Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.116/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei domnului Chiriac Liviu Daniel din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.117/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului de alocație pentru susținerea familiei doamnei Cordoneanu Lăcrămioara din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.118/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Dăniluc Neculai din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.119/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Morea Vasile din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.120/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Cucu Ionuț Marian din satul Fulger, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.121/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Iacob Ion din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.122/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Iacob Ion din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.123/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Mihăilă Ion din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.124/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Răducanu bebi din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.125/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei doamnei Stamatin Corina din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.126/ 15.03.2018 privind stabilirea dreptului la venit minim garantat și alocația pentru susținerea familiei doamnei Chiribou Laura Cătălina din satul Fulgu, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.127/ 15.03.2018 privind modificarea dreptului la venit minim garantat acordat familiei domnului Danu Cristinel din satul Călimănești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.128/ 15.03.2018 privind stabilirea dreptului la venit minim garantat acordat familiei domnului Munteanu Ion din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.129/ 15.03.2018 privind modificarea dreptului la venit minim garantat acordat familiei domnului Chituță Emil din satul Cetățuia, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.130/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei doamnei Pîslaru Elena din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.131/ 15.03.2018 privind încetarea ajutorului social familiei domnului Mătrăgună Vasile din satul Gâlțești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.132/ 15.03.2018
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.133/ 15.03.2018 privind modificarea dreptului la venit minim garantat acordat familiei doamnei Mătrăgună Maria din satul Gâlțești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.134/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Stamatin Corina din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.135/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Savadan Cristian din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.136/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Răducanu Bebi Costel din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.137/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Pușcașu Ionuț din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.138/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Mihalache Daniel din satul Mocani, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.139/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Iacob Ion din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.140/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Blănaru Constantin din satul Răzești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.141/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Cucu Ionuț Marian din satul Fulgu, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.142/ 21.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Bivolaru Vasile din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.143/ 21.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Cristea Vasile din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.144/ 21.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Baniță Petru din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.145/ 21.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Cucu Ionuț Marian din satul Fulgu, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.146/ 23.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Postolache Daniel din satul Mocani, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.147/ 21.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Ichim Vasile din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.148/ 23.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Diaconeasa Dumitru Liviu din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.149/ 23.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Secară Vasile din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.150/ 23.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Stamatin Corina din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.151/ 23.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Grigore Ancuța din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.152/ 23.03.2018 privind modificarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Pîslaru Elena din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.153/ 15.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Ciobanu Crina din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.154/ 23.03.2018 privind încetarea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Ciobanu Vasile din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.155/ 23.03.2018 privind stabilirea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Ciobanu Florin din satul Lălești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.156/ 23.03.2018 privind stabilirea dreptului la alocația pentru susținerea familiei domnului Dănăilă Tudorel din satul Cristești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.157/ 23.03.2018 privind stabilirea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Dragoș Olimpia din satul Puiești, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.158/ 23.03.2018 privind stabilirea dreptului la alocația pentru susținerea familiei doamnei Stoica Andreea Mădălina din satul Ruși, comuna Puiești, județul Vaslui
DISPOZIȚIA PRIMARULUI COMUNEI PUIEȘTI nr.159/ 23.03.2018 privind convocarea consiliului local Puiești, județul Vaslui, în ședință ordinară în ziua de 30 martie 2018 orele 12.00

Vizualizari: 350
Data creare: 26-01-2018 14:51:21

Lista cuprinzând documentele de interes public

Lista cuprinzând documentele de interes public

Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:

Art. 5
(1)Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea i Citeste mai mult...

Vizualizari: 167
Data creare: 01-10-2017 16:33:25

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Documente pdf
Reclamație administrativă conform Anexa 5 din HG 478/ 2016
Reclamație administrativă conform Anexa 6 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 242
Data creare: 01-10-2017 15:35:03

Formular pentru solicitare informaţii în baza Legii 544/ 2001

În vederea solicitării unei informații de interes public, recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Formular-tip cerere de informaţii de interes public conform Anexa 4 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 200
Data creare: 01-10-2017 15:32:52

Cadrul Legislativ - Legea nr. 52/2003 (*republicată*) și Legea 544/2001

Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003 (*republicată*) privind transparenta decizionala in administratia publica și Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public.

Documente pdf
Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003 (*republicată*) privind transparenta decizionala in administratia publica
Legea nr. 544 din 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public

Vizualizari: 186
Data creare: 01-10-2017 15:12:12

ATRIBUȚIILE SECRETARULUI conform Legii 215/2001- legea administrației publice locale

ATRIBUȚIILE SECRETARULUI conform Legii 215/2001- legea administrației publice locale

Art. 116. - (1) Fiecare unitate administrativ-teritorială și subdiviziune administrativ-teritorială a municipiilor are un secretar salarizat din bugetul local. Secretarul comunei, orașului, municipiului, judeţului și al subdiviziunii administrativ-teritoriale a municipiilor este funcţionar public de conducere, cu studii superioare juridice sau administrative. Secretarul se bucură de stabilitate în funcţie.
(11) Perioada în care persoana cu studii superioare juridice ocupă funcţia de secretar, precum și funcţii de conducere din aparatul propriu de specialitate al unităţii administrativ-teritoriale/subdiviziunii administrativ-teritoriale constituie vechime în special Citeste mai mult...

Vizualizari: 303
Data creare: 01-10-2017 14:44:40

ATRIBUȚIILE VICEPRIMARULUI conform Legii 215/2001- legea administrației publice locale

ATRIBUȚIILE VICEPRIMARULUI conform Legii 215/2001- legea administrației publice locale

- atribuţii privind serviciile publice asigurate cetăţenilor;
- coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul aparatului de specialitate sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice și de utilitate publică de interes local;
- ia măsuri pentru prevenirea și, după caz, gestionarea situaţiilor de urgenţă;
- ia măsuri pentru asigurarea inventarierii, evidenţei statistice, inspecţiei și controlului efectuării serviciilor publice de interes local prevăzute la art. 36 alin. (6) lit. a) -d), precum și a bunurilor din patrimoniul public și privat al unităţii administrativ-teritoriale;
- Citeste mai mult...

Vizualizari: 775
Data creare: 01-10-2017 14:29:45

2017 Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XVI-a


Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XV-a, Puiești, Vaslui

Foto
Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XVI-a, comuna Puiești, judeţul Vaslui - 2017

Vizualizari: 481
Data creare: 30-09-2017 21:57:44

Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XV-a, 2016


S-a mai scurs un an de la ultima editie a Festivalului de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu". Si in acest an ne-au fost alaturi reprezentantii Centrului Cultural Vaslui și renumiți profesori din județ.

Manifestarea, organizată de Centrul Cultural "Gheorghe Cucu", Consiliul Local și Primăria Puiești, în parteneriat cu Centrul Județean pentru Promovarea și Conservarea Culturii Tradiționale Vaslui, a început cu simpozionul "Istorie și cultură pe Valea Tutovei". Au tinut cuvantul profesorii Gheorghe Clapa, Petruș Andrei, Cristian Onel, președintele Societății Filatelice "Tutova" Bârlad ?" Dan Ciocan, președintele CARP Bârlad ?" Nicolaie Mihai, precum și nu in ultimul rand, etnologul Dan Ravaru, care a și moderat evenimentul.

Citeste mai mult...

Foto
Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XV-a, Puiești, 2016

Vizualizari: 523
Data creare: 07-10-2016 13:11:21

Invitati de seama - Simpozion, 2015


Invitati de seama - simpozionul «Istorie si culturã pe Valea Tutovei», 2015

Foto
Simpozion, Caminul Cultural - comuna Puiesti

Vizualizari: 449
Data creare: 24-03-2016 08:17:33

Festivalul "Gheorghe Cucu", editia 2015


In data de 20 septembrie 2015, la Puiesti, a avut loc cea de-a XIV-a editie a Festivalului de muzicã coralã, laicã si religioasã «Gheorghe Cucu». Manifestarea, organizatã de Primãria, Consiliul local si Centrul Cultural «Gheorghe Cucu», în parteneriat cu Centrul Judetean pentru Promovarea si Conservarea Culturii Traditionale Vaslui, a debutat cu simpozionul «Istorie si culturã pe Valea Tutovei», continuând cu un spectacol folcloric de înaltã tinutã.

Simpozionul „Istorie si culturã pe Valea Tutovei” a deschis oficial Festivalul de la Puiesti. În cadrul intalnirii, au sustinut alocutiuni Bogdan Gabriel Rãtoi, Dumitru Mocanu, George Tudorache, prof. Gheorghe Clapa, Costel Giurcanu si Dan Ravaru, care a si moderat evenimentul.

Formatiile i Citeste mai mult...

Foto
Festivalul "Gheorghe Cucu", editia 2015

Vizualizari: 480
Data creare: 23-03-2016 23:17:18

Scolile din comuna Puiesti


Scolile din comuna Puiesti

Foto
Liceul Agroindustrial Puiesti (intrare)

Vizualizari: 669
Data creare: 23-03-2016 19:36:58

Remiza de pompieri - comuna Puiesti


Remiza de pompieri - comuna Puiesti

Foto
Remiza de pompieri - comuna Puiesti

Vizualizari: 409
Data creare: 23-03-2016 19:16:00

Biserica de lemn „Sf. Nicolae", un vechi monument de arhitectura populara


Biserica de lemn „Sf. Nicolae" a fostului schit Stramba, din satul Cetățuia, comuna Puiesti, este una dintre cele mai vechi biserici din Eparhia Hușilor. A fost ctitorita probabil în secolul al XVI-lea, in codrii din partea de sud-vest a satului Stramba (atestat documentar inca din secolul al XV-lea, azi Cetatuia).

De dimensiuni modeste, dar armonios echilibrat, monumentul atrage în mod deosebit atenția prin ferestrele arhaice, aflate pe două dintre laturile absidei altarului una semicirculara și alta în forma de stea cu patru colturi, și prin ferestrele mai mici de pe naos, decorate cu „zimti" și „rozete", prevazute cu sistem de fixare a pieii de animal, ce inlocuia în vechime geamul, prins in cuie de lemn. Alte elemente de decor prezente sunt: friza de o Citeste mai mult...

Foto
Obloanele din lemn la ferestre, cu geamuri mici în patru colțuri - biserica de lemn din Cetatuia

Vizualizari: 693
Data creare: 23-03-2016 17:57:36

Bisericile din comuna Puiesti


Imagini cu bisericile din comuna Puiesti

Foto
Biserica, comuna Puiesti

Vizualizari: 724
Data creare: 23-03-2016 17:27:06

Legea achizițiilor publice


Legea achizițiilor publice

Foto
Buldoexcavator - Investitie a Primariei Puiesti

Documente pdf
Legea Achizitiilor Publice (publicata in data de 21 07 2015)

Vizualizari: 409
Data creare: 23-03-2016 10:59:24

Serviciul de Contabilitate - atribuții și competențe


Atribuțiile și competențele serviciului de Contabilitate al comunei Puiesti:

1. Fundamentarea și întocmirea proiectului de buget anual de venituri și cheltuieli precum și propunerile de rectificare a acestuia, care va fi înaintat spre aprobare ordonatorului principal de credite;
2. Întocmirea programului anual de achiziții publice care va fi înaintat spre aprobare ordonatorului principal de credite;
3. Organizarea și ținerea la zi a contabilității în conformitate cu prevederile legii;
4. Participă la inventarierea patrimoniului și valorificarea rezultatelor acestuia;
5. Respectarea regulilor de întocmire a situațiilor financiare trimestriale și anuale și depunerea acestora la termenele stabilite la organul ierar Citeste mai mult...

Foto
Imagini panoramice, comuna Puiesti

Vizualizari: 351
Data creare: 23-03-2016 10:55:44

Legislatia in vigoare privind sistemul national de invatamant

Legea Educatiei Nationale - reglementeaza structura, functiile, organizarea si functionarea sistemului national de invatamant de stat, particular si confesional.

Documente pdf
Legea Educatiei Nationale (publicata in Monitorul Oficial in 10.01.2011)

Vizualizari: 356
Data creare: 23-03-2016 10:42:21

Serviciul situatii de urgenta - atributii de baza

Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei comunei Puiesti. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului comunei Puiesti.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartimentulu Citeste mai mult...

Vizualizari: 414
Data creare: 22-03-2016 19:56:10

Reconstituirea si intocmirea ulterioara a actelor de stare civila

LEGEA Nr. 119/1996, Capitolul IV - Reconstituirea si intocmirea ulterioara a actelor de stare civila

Art. 52. - Reconstituirea actelor de stare civila se poate face, la cerere, daca:
a) registrele de stare civila au fost pierdute sau distruse, in totalitate ori in parte;
b) actul de stare civila a fost intocmit in strainatate si nu poate fi procurat certificatul ori extrasul de pe acest act.

Art. 53. - Intocmirea ulterioara a actelor de stare civila se poate cere daca:
a) intocmirea actului de nastere sau de deces a fost omisa ori refuzata, desi au fost depuse actele necesare intocmirii acestuia;
b) intocmirea actului de casatorie a fost omisa sau refuzata, desi a fost luat consimtamantul sotilor de catre ofiterul de stare civ Citeste mai mult...

Vizualizari: 298
Data creare: 22-03-2016 19:04:00

Intocmirea actului de deces

Detalii referitoare la conditiile de intocmire si eliberare a actului de deces (extras din extras din LEGEA Nr. 119/1996, Capitolul II, Sectiunea a 3-a).


Art. 32. - (1) Intocmirea actului de deces se face la serviciul public comunitar local de evidenta a persoanelor sau, dupa caz, de ofiterul de stare civila din cadrul primariei unitatii administrativ-teritoriale in a carei raza s-a produs decesul, pe baza certificatului medical constatator al decesului si a declaratiei verbale facute de membrii familiei decedatului sau, in lipsa acestora, de una dintre urmatoarele persoane: a) medicul sau alt cadru din unitatea sanitara unde s-a produs decesul; b) orice persoana care are cunostinta despre deces.
(2) Declarantul va depune certificatul medical constatator al d Citeste mai mult...

Vizualizari: 446
Data creare: 22-03-2016 19:01:54

Intocmirea actului de casatorie

Detalii referitoare la conditiile de intocmire si eliberare a Actului de Casatorie (extras din LEGEA Nr. 119/1996, Capitolul II, Sectiunea a 2-a)

Art. 24. - (1) Casatoria se incheie de catre ofiterul de stare civila la sediul serviciului public comunitar local de evidenta a persoanelor, al primariei in a carei raza de competenta teritoriala isi are domiciliul ori resedinta unul dintre viitorii soti sau, dupa caz, la un sediu destinat acestui scop, stabilit de primarul unitatii administrativ-teritoriale respective.
(2) Casatoria se poate incheia in afara sediului serviciului public comunitar local de evidenta a persoanelor sau, dupa caz, al primariei competente, cu aprobarea primarului.
(3) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), casatoria poate fi incheiat Citeste mai mult...

Vizualizari: 389
Data creare: 22-03-2016 18:56:13

Intocmirea actelor de stare civila - Intocmirea actului de nastere

Intocmirea actelor de stare civila-Extras din LEGEA Nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, Capitolul II, Sectiunea 1

Art. 14. - (1) Intocmirea actului de nastere se face la serviciul public comunitar local de evidenta a persoanelor sau, dupa caz, de ofiterul de stare civila din cadrul primariei unitatii administrativ-teritoriale in a carei raza s-a produs evenimentul, pe baza declaratiei verbale a persoanelor prevazute la art. 16, a actului de identitate al mamei si al declarantului, a certificatului medical constatator al nasterii si, dupa caz, a certificatului de casatorie al parintilor.
(2) Daca declaratia priveste pe un copil din afara casatoriei, iar recunoasterea paternitatii are loc in momentul declararii nasterii, datele privind pe tatal copilului Citeste mai mult...

Vizualizari: 411
Data creare: 22-03-2016 18:46:48

Detalii referitoare la conditiile de eliberare a actului de indentitate (extras din O.U 97/2005)

Art. 12. - (1) Actul de identitate este documentul care se elibereaza, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, cetateanului roman si care face dovada identitatii, a adresei de domiciliu si, dupa caz, a adresei de resedinta titularului acestuia. Acest document se elibereaza incepand cu varsta de 14 ani.
(2) In sensul prezentei ordonante de urgenta, prin act de identitate se intelege cartea de identitate, precum si cartea de identitate provizorie si buletinul de identitate, aflat in termen de valabilitate.
(3) Incepand cu data de 1 ianuarie 2011, prin act de identitate se intelege si cartea electronica de identitate.
(4) Buletinele de identitate, eliberate in conditiile legii, raman valabile pana la preschimbarea lor in totalitate.

Art. 13. - Dov Citeste mai mult...

Vizualizari: 464
Data creare: 22-03-2016 18:42:10

Legislatie privind domiciliul si resedinta (extras din ORDONANTA DE URGENTA REPUBLICATA 97/2005)

Conform Ordonantei de urgenta privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani (publicata in M.Of.Nr.719 din 12 octombrie 2011- Ordonanta de urgenta republicata 97/2005), Capitolul IV , „Domiciliul si resedinta”, rezulta urmatoarele:

Art. 26. - (1) Cetatenii romani au dreptul sa isi stabileasca sau sa isi schimbe, in mod liber, domiciliul ori resedinta, cu exceptia cazurilor expres prevazute de lege.

(2) Cetatenii romani nu pot avea in acelasi timp decat un singur domiciliu si/sau o singura resedinta. In cazul in care acestia detin mai multe locuinte, isi pot stabili domiciliul sau resedinta in oricare dintre ele.

Art. 27. - (1) Domiciliul persoanei fizice este acolo unde aceasta declara ca are locu Citeste mai mult...

Vizualizari: 373
Data creare: 22-03-2016 18:33:01

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original si copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu sina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberatã de cãtre angajator, din care sã reiasã indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare si veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverințã tip - format nou (Anexa 2) mentioneazã si numãrul de zile lucrate, concediu medical si de odihnã pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare;
Citeste mai mult...

Vizualizari: 366
Data creare: 22-03-2016 12:33:52

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Acte necesare în vederea intocmirii dosarului pentru alocația de sustinere a familiei, pentru familiile care au în intreținere copii minori si care au un venit net de pana la 530 lei/membru de familie:
-livretul de familie, completat la zi (de catre Serviciul Stare Civila) ?" copie si original;
-carti/buletine de indentitate ale parintilor (copie si original);
-Certificat atestare fiscala pentru anul anterior depunerii cererii
-certificatul de cãsãtorie al pãrinților (copie si original);
-certificate de nastere ale copiilor minori si cãrți de identitate (dupa caz);
-adeverințe privind venitul net, sau cupoane de pensie / ajutor de somaj / ajutor social / declara Citeste mai mult...

Vizualizari: 361
Data creare: 22-03-2016 12:27:51

Acte necesare depunerii ajutorului social

Acte necesare depunerii ajutorului social

- Acte de identitate ale solicitantului si ale membrilor familiei (buletin/carte de identitate, certificat de nastere /cãsãtorie/ deces, hotãrâre judecãtoreascã de divorț, livret familie) - original si copie;
- Acte de venit (cupon pensie, plasament familial, îndemnizație persoana cu handicap, adeverințã de salariu, declarație de la notar cu privire la venituri);
- Adeverințã Agenția Județeanã de Ocupare a Forței de Muncã TRIMESTRIAL ?" persoana aptã de muncã este în cãutarea unui loc de muncã si nu a refuzat nejustificat un loc de muncã/ curs de calificare);
- Adeverințã privind starea sãnãtãții (certificate medicale din care sã rezulte înadrarea în categoria persoanelor cu hand Citeste mai mult...

Vizualizari: 384
Data creare: 22-03-2016 12:22:19

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate
Pensia de invaliditate se cuvine persoanelor total sau cel puțin jumãtate din capacitatea de muncã, din cauza:
1. accidentelor de muncã si bolilor profesionale, conform legii;
2. neoplaziilor si celorlalte boli prevãzute de art.68 al.1 lit.b din Legea 63/2010;
3. bolilor obisnuite si accidentelor care nu au legãturã cu munca.

în raport cu gradul de reducere a capacitãții de muncã invaliditatea este:
1. de gradul I, caracterizatã prin pierderea totalã a capacitãții de muncã si a capacitãții de autoîngrijire;
2. de gradul II caracterizatã prin pierderea totalã a capacitãții de muncã, cu pãstrarea capacitãții de autoîngrijire;
3. de gradul III, caracterizatã prin pierderea a cel Citeste mai mult...

Vizualizari: 425
Data creare: 22-03-2016 12:19:51

Model cerere pentru indemnizatie de crestere a copilului

Model cerere pentru indemnizatie de crestere a copilului

Documente pdf
Cerere pentru acordarea indemnizatiei de crestere a copilului

Vizualizari: 331
Data creare: 22-03-2016 12:06:15

Acte necesare pentru alocatia de stat pentru copii - pentru copiii nãscuți în U.E.

Alocatia de stat pentru copii - pentru copiii nãscuți în U.E.

- CERTIFICAT NASTERE COPIL ?" copie si original
- BULETINE/CARTI IDENTITATE PARINTI ?" copie si original;
- Extras cont pe numele solicitantului / titularului - (dacã se doreste plata în cont bancar);
- Dosar sina;
- Formularul E 411/Adeverințã de la instituțiile abilitate (din țara unde s-a nãscut copilul) sau adeverințã de salariat cu menționarea datei angajãrii pentru pãrinții care lucreazã în România.
In situația in care pãrinții nu sunt cãsãtoriți, se solicita prezența ambilor pãrinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 336
Data creare: 22-03-2016 12:04:04

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

ACTE NECESARE DOSAR:
-dosar cu sina,
-cerere completata si semnata de reprezentantul legal al copilului;
-originalul si copia certificatului de nastere al copilului;
-actul de identitate al reprezentantului legal;
-documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal si orice alte documente justificative, dupa caz;
-daca solicitantul opteaza pentru primirea alocatiei de stat in cont personal se solicita extras de cont, cont IBAN de la banca.
In situația în care pãrinții nu sunt cãsãtoriți, se solicit prezența ambilor pãrinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 338
Data creare: 22-03-2016 12:03:09

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încãlzirea locuinței

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încãlzirea locuinței

1. Actele de identitate ale solicitantului si ale membrilor familiei
- copii dupã BI-CI;
- certificatele de nastere ale copiilor;
- certificatul de cãsãtorie;
- hotãrârea definitivã de încuviințare a adopției, de plasament familial al minorului, potrivit legii;
- actul din care sã rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator.

2. Acte de venit:
La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizeazã sau, dupã caz, le-au realizat în luna anterioarã solicitãrii dreptului (de exemplu cerere depusa in luna octombrie 2014 va fi completata cu ven Citeste mai mult...

Vizualizari: 338
Data creare: 22-03-2016 11:58:29

Model formular Ancheta Sociala


Model formular Ancheta Sociala

Foto
Imagini panoramice, comuna Puiesti

Documente pdf
Model ancheta sociala

Vizualizari: 837
Data creare: 22-03-2016 11:42:39

Termene de plata a impozitelor locale

1. Impozitul pe cladiri, teren si taxe pe mijloacele de transport se plateste anual pana la datele 31 martie si 30 septembrie inclusiv
2. Pentru neplata impozitului pe cladiri si teren precum si a taxei pentru mijloacele de transport pentru persoanele fizice si juridice se percep penalizari de 0,1% zi calendaristica
3. Plata cu anticipatie a impozitului pe cladiri, teren si a taxei pe mijloacele de transport datorat pentru intregul an de catre contribuabili, pana la 31 martie inclusiv, a anului respectiv, se acorda o bonificatie de 10%

Vizualizari: 347
Data creare: 22-03-2016 11:36:30

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare certificat fiscal:

1. Carte de identitate
2. Plata la zi a impozitelor si taxelor locale
3. Achitarea unei taxe de 10 lei



Acte necesare pentru inscriere autovehicule

1. Fisa de inmatriculare
2. Copie carte identitate
3. Achitarea unei taxe de 62 lei

Vizualizari: 330
Data creare: 22-03-2016 11:34:11

Facilitati pentru persoane fizice si juridice

Facilitati pentru persoane fizice si juridice:

1. Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren, impozitul pe mijloacele de trasport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor si autorizatii nu se aplica pentru veteranii de razboi
2. Impozitul pe cladiri si impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi si vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit
3. Impozitul pe cladiri, impozitului pe teren si taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat, si de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate
Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice prevazute la pct.3

Vizualizari: 337
Data creare: 22-03-2016 11:33:19

Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XV-a, 2016

Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XV-a, Puiești, 2016Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XV-a, 2016

2017 Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XVI-a

Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XVI-a, comuna Puiești, judeţul Vaslui - 2017Festivalul de muzică corală, laică și religioasă "Gheorghe Cucu", ediţia a XV-a, Puiești, Vaslui

Anunț program SIPOCA

SIPOCA„Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit"- cod SIPOCA 35